Περιγραφή Μαθήματος
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η: Δευτερογενής Έρευνα Τουριστικής Αγοράς
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η: Πρακτική Συγκέντρωση δευτερογενών δεδομένων Τουριστικής Αγοράς
Μαθησιακοί Στόχοι
Μετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- κατανοούν τις βασικές έννοιες της δευτερογενούς έρευνας τουριστικής αγοράς
- εντοπίζουν τις βασικές πηγές άντλησης τουριστικών πληροφοριών για τις αγορές που τους ενδιαφέρουν
- ερευνούν στο διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Tripadvisor, κλπ)
- αναζητούν και να βρίσκουν τα δημογραφικά/ ψυχογραφικά/ webographics στοιχεία που πρέπει να ερευνώνται για τις αγορές που τους ενδιαφέρουν
- μετατρέπουν τα στοιχεία και τις πληροφορίες που λαμβάνουν από την έρευνα σε γνώση και σε διοικητική απόφαση για την προσέγγιση της αγοράς που τους ενδιαφέρει
Τρόπος Αξιολόγησης
Η αξιολόγηση πραγματοποιείται με δύο τρόπους:
- ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Σε κάθε διδακτική ενότητα, όλοι οι συμμετέχοντες καλούνται να απαντούν σε ερωτήσεις αναφορικά με όσα διδάχθηκαν.
- ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: Η αξιολόγηση των συμμετεχόντων θα περιλαμβάνει και μία εργασία σε μορφή ατομικής έκθεσης που θα πρέπει να παραδώσουν μετά το τέλος του σεμιναρίου. Στην εργασία οι συμμετέχοντες θα πρέπει να διεξάγουν δευτερογενή έρευνα για 1 τουριστική αγορά που τους ενδιαφέρει με βάση τις τεχνικές και αρχές που διδάχθησαν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.