Περιγραφή Μαθήματος
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η: Εισαγωγή στο Word of Mouth και στα Social Media. Εισαγωγή στο Trip Advisor. Ο Τρόπος Χρήσης του από τους καταναλωτές και η επίδραση τους σε αυτούς. Η επίδραση του στις επιχειρήσεις.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η: Οι ενέργειες μάρκετινγκ για την ενίσχυση της παρουσίας των επιχειρήσεων στο TripAdvisor. Η Πλατφόρμα Owners. Τρόποι μόχλευσης κριτικών. Μεθοδολογία απαντήσεων στις κριτικές. Τα εργαλεία μάρκετινγκ του TripAdvisor.
Μαθησιακοί Στόχοι
Μετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Κατανοούν την επίδραση του TripAdvisor στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών.
- Αντιλαμβάνονται το πώς το TripAdvisor μπορεί να επηρεάσει την μακροπρόθεσμη κερδοφορία και την εταιρική φήμη τους.
- Βελτιστοποιούν την εταιρική τους παρουσία στην μεγαλύτερη ιστοσελίδα αναζήτησης ταξιδιωτικών κριτικών.
- Κατανοούν σε βάθος τα διάφορα εργαλεία μάρκετινγκ που τους παρέχει το TripAdvisor.
- Αναγνωρίζουν με ποιόν τρόπο έχουν τη δυνατότητα να επηρεάζουν τις κριτικές των καταναλωτών προς όφελος τους.
Τρόπος Αξιολόγησης
Η αξιολόγηση θα γίνεται με:
- ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Σε κάθε διδακτική ενότητα, όλοι οι συμμετέχοντες καλούνται να απαντούν σε ερωτήσεις αναφορικά με όσα διδάχθηκαν.
- ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: Η τελική αξιολόγηση θα διεξαχθεί μέσω μιας ατομικής εργασίας που θα δοθεί και την οποία οι συμμετέχοντες θα παραδώσουν στο τέλος του μαθήματος και θα απαιτεί από αυτούς να δημιουργήσουν ένα Στρατηγικό Πλάνο σχετικά με την παρουσία της επιχείρησης τους στο TripAdvisor.