Περιγραφή Μαθήματος
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η: Θεωρητική προσέγγιση των εννοιών της οργάνωσης συνεδρίων. Ανάλυση της Αγοράς του συνεδριακού τουρισμού: Φορέας Διοργάνωσης, Οργανωτική Επιτροπή, Επιστημονική Επιτροπή, Επαγγελματίες Διοργανωτές Συνεδρίων, Προμηθευτές Συνεδριακών Υπηρεσιών, Σύνεδροι και Συνοδοί, Χορηγοί, Εκθέτες.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η: Συνεδριακοί Χώροι και Εξοπλισμός: Συνεδριακές αίθουσες και χώροι υποδοχής, χώροι συνεστιάσεων και εκθεσιακοί χώροι. Διαρρύθμιση και διάταξη των χώρων. Εξοπλισμός και τεχνικές προδιαγραφές εγκαταστάσεων και εξοπλισμού. Υπηρεσίες διαμονής, Υπηρεσίες Επισιτιστικών Υπηρεσιών, Θεματικές επισιτιστικές εκδηλώσεις. Ψυχαγωγία συνέδρων και συνοδών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η: Η διαχείριση του επιστημονικού μέρους του συνεδρίου: Η Επικοινωνία με Συνέδρους, Προσκεκλημένους ομιλητές-συντονιστές-προέδρους στρογγυλών τραπεζών, Χορηγούς, Εκθέτες. Το Marketing και οι δημόσιες σχέσεις του συνεδρίου. Ενέργειες κατά την διεξαγωγή του συνεδρίου. Αντιμετώπιση κρίσεων. Ενέργειες κατά την λήξη του συνεδρίου. Generation Υ: Το μέλλον του συνεδριακού τουρισμού.
Στο τέλος της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Να κατανοήσουν τα ειδικά χαρακτηριστικά και τις διακρίσεις των συνεδρίων
- Να γνωρίζουν την απαραίτητη για την ειδικότητα αυτή ορολογία
- Να αναγνωρίζουν τη δομή της συνεδριακής αγοράς
- Να γνωρίζουν πώς να αναπτύξουν μια σωστή συνεργασία με όλους τους εμπλεκομένους στην οργάνωση των συνεδρίων
- Να διαχειρίζονται τις συνιστώσες μιας συνεδριακής εκδήλωσης
- Να πραγματοποιούν βήμα προς βήμα όλες τις απαιτούμενες ενέργειες σε όλα τα στάδια διοργάνωσης ενός συνεδρίου (πριν, κατά και μετά την διεξαγωγή ενός συνεδρίου)
- Να εκτιμούν τι πρέπει να κάνουν και τι πρέπει να αποφεύγουν
- Να διαχειριστούν αστάθμητους παράγοντες που μπορεί να προκύψουν τόσο πριν, όσο και κατά την διεξαγωγή του συνεδρίου
- Ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης: Σε κάθε διδακτική ενότητα όλοι οι σπουδαστές θα καλούνται να απαντούν σε ερωτήσεις αναφορικά με την θεωρία και τα παραδείγματα που μόλις θα έχουν διδαχτεί.
- Ατομική Εργασία. η τελική αξιολόγηση, θα διεξαχθεί μέσω μιας ατομικής εργασίας που θα δοθεί με την έναρξη του μαθήματος και την οποία οι σπουδαστές θα παραδώσουν στο τέλος του μαθήματος, και θα απαιτεί από αυτούς να αναζητήσουν το πλήρες υλικό ενός συνεδρίου, από την πρώτη ανακοίνωση μέχρι τον φάκελο των συνέδρων, και να συζητήσουν τις οργανωτική διαδικασία με το διοργανωτή, με βάση τα διδαχθέντα και να παραδώσουν μία ατομική έκθεση. Για την εργασία αυτή οι σπουδαστές θα λαμβάνουν εκτενή ανατροφοδότηση.