Περιγραφή Μαθήματος
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η: Ηλεκτρονική Στρατηγική στα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η: Facebook & Twitter για τουριστικές επιχειρήσεις
Μαθησιακοί Στόχοι
Μετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- καθορίζουν τις βασικές στρατηγικές για τα Social Media, αλλά και να τις συνδέσουν με τη γενικότερη στρατηγική ηλεκτρονικού marketing της επιχείρησης
- βελτιστοποιήσουν την εταιρική τους παρουσία με τρόπους και τεχνικές αύξησης της εμπλοκής των χρηστών (Engagement)
- σχεδιάζουν τακτικές και δράσεις στο Facebook και στο Twitter
- ενημερωθούν για τα do’s and dont’s στρατηγικές για τα Social Media στον Τουρισμό μέσα από παραδείγματα πετυχημένων χρήσεων των κοινωνικών δικτύων από τουριστικές επιχειρήσεις
Τρόπος Αξιολόγησης
Η αξιολόγηση πραγματοποιείται με δύο τρόπους:
- ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Σε κάθε διδακτική ενότητα, όλοι οι συμμετέχοντες καλούνται να απαντούν σε ερωτήσεις αναφορικά με όσα διδάχθηκαν.
- ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: Η τελική αξιολόγηση θα διεξαχθεί μέσω μιας ατομικής εργασίας που θα δοθεί και την οποία οι συμμετέχοντες θα παραδώσουν στο τέλος του μαθήματος και θα απαιτεί από αυτούς να αναπτύξουν μια ηλεκτρονική στρατηγική για τα Social Media μιας τουριστικής επιχείρησης της επιλογής τους.