Περιγραφή Μαθήματος
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η: Έννοια και Σημασία ενός Ισχυρού Brand
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η: Στοιχεία ενός Ισχυρού Brand
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η: Στρατηγική Ανάπτυξης ενός Ισχυρού Brand
Μαθησιακοί Στόχοι
Μετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- αντιλαμβάνονται την έννοια και τη σημασία του Brand, καθώς και τις βασικές διαστάσεις της επώνυμης πολιτικής (Branding)
- κατανοούν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει μια ισχυρή μάρκα στην επιχείρηση αλλά και τους πελάτες της
- επιλέγουν τα κατάλληλα στοιχεία για το Brand της επιχείρησής τους
- αναπτύσσουν μία ισχυρή μάρκα στο χώρο του Τουρισμού που θα κερδίζει το μυαλό και την καρδιά των πελατών και θα διαφοροποιείται από το σύνολο
- αναγνωρίζουν τα προαπαιτούμενα για τη διατήρηση και ενίσχυση στο χρόνο μιας δυνατής μάρκας
Τρόπος Αξιολόγησης
Η αξιολόγηση πραγματοποιείται με δύο τρόπους:
- ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Σε κάθε διδακτική ενότητα, όλοι οι συμμετέχοντες καλούνται να απαντούν σε ερωτήσεις αναφορικά με όσα διδάχθηκαν.
- ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: Η αξιολόγηση των συμμετεχόντων θα περιλαμβάνει και μία εργασία σε μορφή ατομικής έκθεσης που θα πρέπει να παραδώσουν στο τέλος του σεμιναρίου. Στην εργασία οι συμμετέχοντες θα πρέπει να αναπτύξουν με συνοπτικό τρόπο τη στρατηγική Branding μιας τουριστικής επιχείρησης της επιλογής τους.