Περιγραφή Μαθήματος
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η: Εισαγωγή στην Ελληνική και Παγκόσμια αγορά εύρεσης εργασίας στη βιομηχανία “Tourism & Hospitality” – Εισαγωγή στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό για επαγγελματίες τουρισμού
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η: Η Στρατηγική Μάρκετινγκ του επαγγελματικού μας εαυτού: Personal Branding για επαγγελματίες Τουρισμού
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η: Τα σύγχρονα εργαλεία προώθησης της επαγγελματικής εικόνας του επαγγελματία Τουρισμού – Εύρεση εργασίας στην πράξη
Μαθησιακοί Στόχοι
Μετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- εκτιμήσουν το πλαίσιο εύρεσης εργασίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό
- προσδιορίσουν τον επαγγελματικό τους στόχο
- εκτιμήσουν τις δυνατότητές τους και τα τυπικά τους προσόντα
- αναρωτηθούν για την έλλειψη ή βελτίωση επαγγελματικών δεξιοτήτων σχετικών με τον επαγγελματικό τους στόχο
- μετρήσουν την αποτελεσματικότητα του τρόπου με τον οποίο έως σήμερα αναζητούσαν εργασία
- διορθώσουν τις τακτικές αναζήτησης εργασίας και παρουσίασης του επαγγελματικού τους εαυτού
- επιδείξουν και περιγράψουν τα δυνατά σημεία τους, τα σχετικά με τον επαγγελματικό τους στόχο
- κατασκευάσουν το προφίλ τους στα κοινωνικά δίκτυα
- συντάξουν το βιογραφικό τους σημείωμα
- εφαρμόσουν τεχνικές αναζήτησης εργασίας στην αγορά της Ελλάδας ή του εξωτερικού
- υιοθετήσουν στρατηγική μάρκετινγκ για τη διαχείριση της επαγγελματικής τους εικόνας
- αναπτύξουν δεξιότητες διαχείρισης καριέρας
- σχεδιάσουν τα βήματά τους για το επαγγελματικό τους μέλλον
Τρόπος Αξιολόγησης