Περιγραφή Μαθήματος
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η: Η Οικονομική Κρίση, οι Συνέπειές της και ο Ρόλος του Μάρκετινγκ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η: Ενδεδειγμένες Στρατηγικές Μάρκετινγκ σε Περίοδο Ύφεσης
Μαθησιακοί Στόχοι
Μετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- κατανοούν τις επιπτώσεις της οικονομικής ύφεσης στην ψυχολογία των πελατών και την αγοραστική τους συμπεριφορά
- αντιλαμβάνονται την κρίση όχι μόνο ως πρόβλημα αλλά και ως ευκαιρία
- αναγνωρίσουν τα λάθη που συνήθως κάνουν τα στελέχη στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν τις αρνητικές συνέπειες της κρίσης
- βελτιώσουν τον τρόπο που χειρίζονται την κρίση μέσα από το μάρκετινγκ
- εκμεταλλευτούν τη δυσμενή οικονομική κατάσταση προς όφελος της επιχείρησής τους και να βγουν κερδισμένοι
Τρόπος Αξιολόγησης
Η αξιολόγηση πραγματοποιείται με δύο τρόπους:
- ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Σε κάθε διδακτική ενότητα, όλοι οι συμμετέχοντες καλούνται να απαντούν σε ερωτήσεις αναφορικά με όσα διδάχθηκαν.
- ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: Η αξιολόγηση των συμμετεχόντων θα περιλαμβάνει και μία εργασία σε μορφή ατομικής έκθεσης που θα πρέπει να παραδώσουν μετά το τέλος του σεμιναρίου. Στην εργασία οι συμμετέχοντες θα πρέπει να αναλύσουν τις επιπτώσεις της κρίσης για μια τουριστική επιχείρηση της επιλογής τους και να αναπτύξουν ενδεδειγμένες στρατηγικές μάρκετινγκ για τη βελτίωση της θέσης της επιχείρησης.