Περιγραφή Μαθήματος
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η: Η οριοθέτηση του design στο τουριστικό μάρκετινγκ – ανάλυση των 5 βασικών βημάτων για τον σωστό σχεδιασμό του περιβάλλοντος χώρου – ανάλυση του προτύπου Servicescape και Mehrabian – Russell
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η: Ανάλυση των περιβαλλοντικών στοιχείων: Εξωτερικό περιβάλλον, γενικό εσωτερικό περιβάλλον, εσωτερική διαρρύθμιση
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η: Ανάλυση των περιβαλλοντικών στοιχείων: Εσωτερική διαρρύθμιση, ανθρώπινος παράγοντας – Η επιρροή του περιβάλλοντα χώρου στη συμπεριφορά των καταναλωτών και των εργαζομένων – Κάθετη εφαρμογή στα είδη των τουριστικών επιχειρήσεων
Στόχοι του προσφερόμενου σεμιναρίου είναι παρέχει συμβουλές για τον σχεδιασμό του περιβάλλοντα χώρου των τουριστικών επιχειρήσεων ώστε να
- Να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με γνώσεις από την διεθνή βιβλιογραφία για την αισθητική του περιβάλλοντα χώρου
- Να περιγράψει αναλυτικά τα 5 βασικά βήματα για τον σωστό σχεδιασμό του περιβάλλοντος χώρου
- Να κάνει μία εισαγωγή στο πρότυπο Servicescape της Bitner (1992)
- Να παρουσιάσει τα στοιχεία του περιβάλλοντα χώρου (εξωτερικό περιβάλλον, γενικό εσωτερικό περιβάλλον, εσωτερική διαρρύθμιση, εσωτερική διακόσμηση και ανθρώπινος παράγοντας)
- Να εξηγήσει την επιρροή του περιβάλλοντα χώρου στη ψυχολογία και στη συμπεριφορά των καταναλωτών και των εργαζομένων
Η πρακτική σημασία της κατανόησης της θεωρίας του περιβάλλοντα χώρου θα μελετηθούν με πραγματικά παραδείγματα μάρκετινγκ από το τομέα του τουρισμού. Μετά το τέλος των ενοτήτων οι συμμετέχοντες θα κλιθούν να συμπληρώσουν τεστ αυτοαξιολόγησης, βάσει των όσων παρουσιάστηκαν στις διαλέξεις και να απαντήσουν σε ερωτήσεις ανοιχτού τύπου, βάσει μιας μελέτης περίπτωσης από την τουριστική βιομηχανία.