Περιγραφή Μαθήματος
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η: Εισαγωγή και εξοικείωση με τις βασικές ρυθμίσεις, τη λειτουργία και την ορολογία του Google AdWords
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η: Δημιουργία, διαχείριση και βελτιστοποίηση απόδοσης διαφημιστικού λογαριασμού
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η: Εξατομικευμένη υποστήριξη και παροχή απαντήσεων σε ερωτήσεις συμμετεχόντων
– Βασικές έννοιες, ορολογίες και λειτουργίες του Google AdWords
– Βήμα προς βήμα η δημιουργία λογαριασμού, campaigns, ad groups, keyword research και η συγγραφή διαφημίσεων
– Διαχείριση και βελτιστοποίηση απόδοσης του διαφημιστικού λογαριασμού
Αναλυτικά, με το πέρας του μαθήματος, οι σπουδαστές θα:
– κατανοήσουν τις δυνατότητες και τον τρόπο λειτουργίας του Google AdWords
– αποκτήσουν βασικές γνώσεις για το σχεδιασμό και τη διαχείριση ενός διαφημιστικού λογαριασμού στο Google AdWords
– δημιουργήσουν μια καμπάνια για το δικό τους website ή για μια υπάρχουσα ή δυνητική τουριστική επιχείρηση της επιλογής τους
Η αξιολόγηση θα γίνει με:
1. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: Σε κάθε διδακτική υποενότητα οι σπουδαστές θα καλούνται να απαντούν σε ερωτήσεις αναφορικά με αυτά που έχουν διδαχτεί.
2. ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Η τελική αξιολόγηση, θα διεξαχθεί μέσω ατομικής εργασίας στην οποία οι συμμετέχοντες θα διεξάγουν:
1. έρευνα λέξεων κλειδιών (keyword research), και
2. δημιουργία λογαριασμού και διαφημιστικής καμπάνιας
για το website της επιχείρησής τους ή για μια υπάρχουσα ή δυνητική τουριστική επιχείρηση της επιλογής τους. Η εργασία θα ολοκληρωθεί με την παράδοση ενός campaign report για τα οποία οι φοιτητές θα λαμβάνουν επανατροφοδότηση.