Γνωρίστε την ομάδα μας!

Οι διδάσκοντες του προγράμματός μας

Οι διδάσκοντες του προγράμματός μας είναι:

  • μέλη ΔΕΠ του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς ή άλλων Τμημάτων / Ιδρυμάτων
  • καταξιωμένοι επιστήμονες και επαγγελματίες με πολύχρονη εμπειρία και εξειδίκευση στο αντικείμενο

Οι διδάσκοντές μας διασφαλίζουν την υψηλή ποιότητα της προσφερόμενης εκπαίδευσης, στην πλειοψηφία τους είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος με πλούσιο ερευνητικό έργο και διαθέτουν όλοι συμβουλευτική εμπειρία.

Μάρκος-Μάριος Τσόγκας</br>Επιστημονικός Υπεύθυνος Προγράμματος

Μάρκος-Μάριος Τσόγκας
Επιστημονικός Υπεύθυνος Προγράμματος

Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστημίου Πειραιώς

Ο Μάρκος Τσόγκας είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Διεθνούς Μάρκετινγκ του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ, κάτοχος Μ.Α. στο Μάρκετινγκ από το Kingston University και Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Έχει διατελέσει Senior Lecturer στο Kingston Business School, Kingston University, UK και έχει αρθρογραφήσει σε διεθνή ακαδημαϊκά και επιστημονικά περιοδικά όπως το Industrial Marketing Management, The Journal of Consumer Marketing, The Journal of Business & Industrial Marketing, International Journal of Market Research κ.α. Είναι εκλεγμένο μέλος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (Ταμίας), και απλό μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC) της American Marketing Association, της Academy of International Business καθώς και διπλωματούχο μέλος της Market Research Society of UK. Παράλληλα με το ακαδημαϊκό του έργο διαθέτει εκτενή συμβουλευτική και ερευνητική εμπειρία στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ελλάδα σε έργα τόσο στρατηγικού μάρκετινγκ όσο και διεθνούς – τουριστικού μάρκετινγκ.

Παναγιώτης Γ. Αρτίκης

Παναγιώτης Γ. Αρτίκης

Καθηγητής, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, Παν. Πειραιώς

O Δρ. Παναγιώτης Γ. Αρτίκης είναι Καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι κάτοχος πτυχίου από το ΟΠΑ, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Μεταπτυχιακού Τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ in International Banking and Finance) από το Πανεπιστήμιο του Birmingham και Διδακτορικού Διπλώματος στη Χρηματοοικονομική Διοίκηση από το Πανεπιστήμιο του Bradford. Έχει διατελέσει για μια δεκαετία υψηλόβαθμο στέλεχος στο χώρο των επενδύσεων σε εταιρείες διαχείρισης αμοιβαίων κεφαλαίων και έχει λάβει πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για την ειδικότητα «Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου». Τα ερευνητικά και διδακτικά του ενδιαφέροντα είναι στο χώρο της Χρηματοοικονομικής Διοίκησης, διαχείρισης και αξιολόγησης χαρτοφυλακίων επενδύσεων, διαχείρισης κινδύνου και της αποτίμησης αξιογράφων. Έχει δημοσιεύσει ερευνητικές του εργασίες σε αναγνωρισμένα επιστημονικά περιοδικά τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού και έχει συμμετάσχει σε πλήθος διεθνών επιστημονικών συνεδρίων. Τα τελευταία είκοσι χρόνια διδάσκει σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών και σε σεμινάρια επαγγελματικής επιμόρφωσης. Επίσης έχει λάβει το τίτλο καλύτερης διδακτικής επίδοσης από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Μαρία Βακόλα

Μαρία Βακόλα

Αν. Καθηγήτρια, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Η Μαρία Βακόλα (PhD) είναι οργανωσιακή ψυχολόγος και εργάζεται ως Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έλαβε το διδακτορικό της από το Πανεπιστήμιο του Salford και το μεταπτυχιακό της από το UMIST της Μεγάλης Βρετανίας Η κ. Βακόλα έχει δημοσιεύσει σε υψηλού κύρους ακαδημαϊκά περιοδικά όπως τα Journal of Applied Psychology, Communications of the ACM, European Journal of Work and Organizational Psychology, Journal of Applied Behavioural Science, International Journal of Human Resources Management κ.α και έχει εκδώσει τρία βιβλία με το τελευταίο να έχει θέμα την Οργανωσιακη Ψυχολογία και Συμπεριφορά.
Έχει μεγάλη εμπειρία ως εκπαιδεύτρια στελεχών και ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Οι πιο πρόσφατες συνεργασίες της περιλαμβάνουν εταιρείες όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, Groupama Ασφαλιστική, Vodafone, Classical Hotels, Intracom, κ.α. Στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών διδάσκει μαθήματα με αντικείμενο την οργανωσιακή ψυχολογία και συμπεριφορά, την διοίκηση αλλαγών και την διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές καθώς και σε στελέχη επιχειρήσεων. Για το διδακτικό της έργο έχει τιμηθεί αρκετές φορές με αριστείο διδασκαλίας. Η κ. Βακόλα έχει επίσης εμπειρία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση αφού έχει συνεργαστεί επί σειρά ετών τόσο με Ελληνικά Πανεπιστήμια, όπως το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, όσο και με ξένα Πανεπιστήμια, όπως το Manchester Business School στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων εξ αποστάσεως.
H κ. Βακόλα πρόσφατα βραβεύτηκε από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων (EEΔΕ) με το βραβείο ‘Καινοτομία στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού’ για την υλοποίηση της εθελοντικής πρωτοβουλίας job-pairs.gr.

Δημήτριος Γεωργακέλλος

Δημήτριος Γεωργακέλλος

Καθηγητής, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, Παν. Πειραιώς

Ο Δημήτριος Α. Γεωργακέλλος είναι Καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και Διευθυντής του ΠΜΣ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA). Είναι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σήμερα, διδάσκει συνολικά πέντε Προπτυχιακά Μαθήματα καθώς και αρκετά Μεταπτυχιακά. Προηγουμένως, εργάσθηκε για πολλά χρόνια στον ιδιωτικό τομέα ενώ διετέλεσε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου ή εξωτερικός σύμβουλος επιχειρήσεων. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην Ανάπτυξη Οικονομοτεχνικών Μελετών, στη Διαχείριση Τεχνολογίας και Καινοτομίας, στη Διαχείριση Ενέργειας και Περιβάλλοντος και στην Επιχειρηματικότητα.

Νικόλαος Γιαννακόπουλος

Νικόλαος Γιαννακόπουλος

Υπ. Διδάκτωρ Μάρκετινγκ, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, Παν. Πειραιώς

Ο Νίκος Γιαννακόπουλος είναι υποψήφιος διδάκτωρ Μάρκετινγκ στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου ΜΒΑ και πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του ίδιου Πανεπιστημίου. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη μελέτη της μη λεκτικής επικοινωνίας στη διαδικασία πώλησης και γενικότερα στο Μάρκετινγκ. Παράλληλα, έχει εργασθεί στον τομέα του λιανικού εμπορίου και αρθρογραφεί για θέματα προσωπικής ανάπτυξης.

Ελένη Διδασκάλου

Ελένη Διδασκάλου

Επικ. Καθηγήτρια Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, Παν. Πειραιώς

Η Ελένη Α. Διδασκάλου είναι επίκουρη καθηγήτρια στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σπούδασε Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης στο Πολυτεχνείο Κρήτης και είναι Διδάκτωρ Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Συνεργάζεται με το το ΕΑΠ (Μέλος ΣΕΠ στο ΠΜΣ Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων) και έχει διδάξει στο ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς (Ανάπτυξη Επιχειρηματικών Σχεδίων και Οικονομοτεχνικών Μελετών), καθώς και στο Τμήμα Τουριστικής Οικονομίας και Ανάπτυξης της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης. Επίσης έχει συνεργασθεί με δομές μη τυπικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (Εκπαιδεύτρια, Συντονίστρια Ενεργειών Κατάρτισης). Τα επιστημονικά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στη διοίκηση του τουρισμού, στην τουριστική ανάπτυξη, στις ειδικές μορφές τουρισμού με έμφαση στην ανάπτυξη του τουρισμού ευεξίας, στην επίδραση των κλιματικών και βιοκλιματικών χαρακτηριστικών στην ανάπτυξη του τουρισμού, σε θέματα διαχείρισης ενέργειας στις τουριστικές υποδομές.

Μαρίνα Κυριάκου

Μαρίνα Κυριάκου

Διδάκτωρ Μάρκετινγκ, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Παν. Πειραιώς

Η Μαρίνα Κυριάκου είναι Διδάκτωρ Μάρκετινγκ του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA – TQM) και πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Από το 2012, εργάζεται ως ερευνήτρια μάρκετινγκ στο Παν. Πειραιώς και ως σύμβουλος επιχειρήσεων. Έχει συμμετάσχει σε έργα στρατηγικού σχεδιασμού, marketing plans και έρευνες καταναλωτικής συμπεριφοράς και έχει εκπονήσει περισσότερες από 20 μελέτες αγοράς - κλάδου. Διδάσκει μαθήματα Μάρκετινγκ στο e-learning στη Διοίκηση Υπηρεσιών του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στο οποίο εργάζεται και ως διοικητική υπεύθυνη από το 2014. Οι ερευνητικές τις εργασίες έχουν δημοσιευθεί στα πρακτικά διεθνών συνεδρίων, όπως EMAC, AMA, AMS, EIBA, CIMaR και ICCMI. Είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC) και του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

Βέρα Λαζανάκη

Βέρα Λαζανάκη

Υποψήφια Διδάκτωρ Οργανωσιακής Ψυχολογίας, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Οικονομικό Παν. Αθηνών

Η Βέρα Λαζανάκη είναι υποψήφια Διδάκτωρ Οργανωσιακής Ψυχολογίας στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάζεται ως ψυχολόγος, είναι company account manager στην εθελοντική ομάδα Job-Pairs και ενεργό μέλος του συλλόγου αποφοίτων του μεταπτυχιακού Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού HR Society AUEB.

Πoλίνα Παπασταθοπούλου ♰

Πoλίνα Παπασταθοπούλου ♰

Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Παν. Αθηνών

Η Δρ. Πoλίνα Παπασταθοπούλου διετέλεσε Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονταν σε θέματα προϊοντικής πολιτικής, συμπεριφοράς καταναλωτή, συμπράξεων μεταξύ κερδοσκοπικών επιχειρήσεων και μη κερδοσκοπικών οργανισμών και στην μελέτη των αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ στη περίοδο της κρίσης.
Η Δρ. Πoλίνα Παπασταθοπούλου είχε διδάξει σε σεμινάρια για στελέχη διαφόρων επιχειρήσεων και οργανισμών του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, ενώ, σε συνεργασία με συναδέλφους της συνέγραψε τρία βιβλία στα ελληνικά και ένα βιβλίο στα αγγλικά (διεθνής εκδοτικός οίκος Sage Publications). Παράλληλα, είχε εκπονήσει σημαντικό αριθμό ερευνών αγοράς και μελετών για πολλούς δημόσιους οργανισμούς και ιδιωτικές εταιρείες και είχε λάβει μέρος σε σειρά ευρωπαϊκών προγραμμάτων.
Κατά την περίοδο 2008-2013 διετέλεσε Συντονίστρια του MSc in Marketing and Communication, Specialisation in International Marketing (PR.I.MA.), ενώ για 10 χρόνια ήταν μέλος ΣΕΠ στο distance learning πρόγραμμα σπουδών της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Θεματική Ενότητα: Marketing I) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.Τα τελευταία 15 χρόνια έχει διδάξει σε σεμινάρια για στελέχη διαφόρων επιχειρήσεων και οργανισμών του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, ενώ, σε συνεργασία με συναδέλφους της έχει συγγράψει τρία βιβλία στα ελληνικά και ένα βιβλίο στα αγγλικά (διεθνής εκδοτικός οίκος Sage Publications). Παράλληλα, έχει εκπονήσει σημαντικό αριθμό ερευνών αγοράς και μελετών για πολλούς δημόσιους οργανισμούς και ιδιωτικές εταιρείες και έχει λάβει μέρος σε σειρά ευρωπαϊκών προγραμμάτων.
Κατά την περίοδο 2008-2013 διετέλεσε Συντονίστρια του MSc in Marketing and Communication, Specialisation in International Marketing (PR.I.MA.), ενώ για 10 χρόνια ήταν μέλος ΣΕΠ στο distance learning πρόγραμμα σπουδών της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Θεματική Ενότητα: Marketing I) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Λαμπρινή Πήχα

Λαμπρινή Πήχα

Διδάκτωρ Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Παν. Αθηνών

Η Λαμπρινή Πήχα είναι Διδάκτωρ του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α.), κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου ΜΒΑ και πτυχιούχος του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ίδιου Πανεπιστημίου (Ο.Π.Α.) Έχει λάβει πλήθος βραβείων και υποτροφιών για την εξαιρετική της επίδοση καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών της, μεταξύ των οποίων και υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών. Ως ερευνήτρια του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Ο.Π.Α., έχει αναλάβει το συντονισμό και διαχείριση πλήθους ερευνητικών και συμβουλευτικών έργων για λογαριασμό ιδιωτικών επιχειρήσεων και δημόσιων οργανισμών. Αυτή τη στιγμή διδάσκει στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Διεθνούς Μάρκετινγκ (PR.I.MA.) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και σε εκπαιδευτικά προγράμματα μεταπτυχιακού επιπέδου για στελέχη του Εργαστηρίου Επενδυτικών Εφαρμογών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η επιστημονική της έρευνα επικεντρώνεται στους τομείς της Επώνυμης Πολιτικής των Επιχειρήσεων (Branding), του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, της Στρατηγικής Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών (Destination Marketing), και της Μεθοδολογίας Έρευνας Αγοράς. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ), της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC) και της Academy of Marketing Science (AMS).

Ιωάννης Σώρρος

Ιωάννης Σώρρος

Καθηγητής, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, Παν. Πειραιώς

Ο Ιωάννης Σώρρος είναι Καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης της Σχολής Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος του Πανεπιστημίου Πειραιώς και πτυχίου Διοίκησης Επιχειρήσεων της Α.Σ.Ο.Ε.Ε. και έχει μακράν επαγγελματική και εκπαιδευτική εμπειρία. Στο χώρο των επιχειρήσεων έχει δραστηριοποιηθεί για περισσότερα από 30 έτη σε διάφορους κλάδους της οικονομίας του Ιδιωτικού και του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα από διάφορες θέσεις, ως υπάλληλος, Διευθυντικό Στέλεχος και Σύμβουλος Διοίκησης.
Έχει διδάξει στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Πανεπιστήμιο Πατρών, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο και στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς καθώς επίσης και σε σημαντικούς φορείς εκπαίδευσης όπως το Ινστιτούτο Εκπαίδευσης του Σώματος Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών κ.α.
Έχει πραγματοποιήσει σειρά οικονομικών μελετών και έχει συγγράψει μόνος και με άλλους, βιβλία και επιστημονικά άρθρα δημοσιευμένα σε επιστημονικά και επαγγελματικά περιοδικά.
Τέλος συμμετέχει σε εθνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια και σε επιτροπές του Υπουργείου Οικονομικών και του Οικονομικού Επιμελητηρίου σε θέματα λογιστικής και φορολογίας.

Ευαγγελία Χατζοπούλου

Ευαγγελία Χατζοπούλου

Διδάκτωρ Μάρκετινγκ, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, Παν. Πειραιώς

Η Ευαγγελία Χατζοπούλου είναι Διδάκτωρ Μάρκετινγκ του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Επιστήμη της Διοίκησης από το Business School του Staffordshire University και πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Διαθέτει διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων και αυτή την στιγμή διδάσκει μαθήματα Μάρκετινγκ στο Mediterranean College. Επιπλέον, έχει εργασθεί ως σύμβουλος επιχειρήσεων (έχει συνεργαστεί με τις εταιρείες TFC & tax plan) και έχει συμμετάσχει στον σχεδιασμό εργαλείων μάρκετινγκ για την Online Management Solutions Ltd. Εργασίες της έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια, όπως των EMAC, IAPNM, CMC και AMS. Είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC) και Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ELAM).

Η Γραμματεία μας

Βρισκόμαστε στον Πειραιά και στεγαζόμαστε στο κεντρικό κτίριο του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στην οδό Μ. Καραολή & Α. Δημητρίου 80.

Επικοινωνήστε μαζί μας!